Vil du levere den ultimate kundeopplevelsen?
Da er det deg vi ønsker som vår nye kollega i vårt supportteam.
Datek har lang fartstid innenfor IoT-løsninger og i Datek Smart Home har vi spesialisert oss på å bruke denne erfaringen innenfor smarthus-domenet. På vår egenutviklede ende-til-ende-løsning utvikler vi tjenester innenfor blant annet trygghet og strømsparing, i egen merkevare og i samarbeid med store norske og europeiske aktører.
Kundefokus og effektiv kommunikasjon er av sentral betydning for vår supportavdeling. I supportavdelingen jobber vi tett med alle avdelinger i selskapet, samt samarbeider tett med partnere.
Vi er på jakt etter deg som er lidenskapelig opptatt av å gi en god kundeopplevelse. Du er flink til å sette deg inn i problemstillinger for å løse edgecaser og nysgjerrig på tekniske løsninger.
Du er
-
En som liker å kommunisere og kommuniserer godt med alle type mennesker, muntlig og skriftlig både på norsk og engelsk.
-
En som er opptatt av å levere den beste kundeopplevelsen.
-
Teknisk interessert og nysgjerrig på hvordan ting henger sammen.
-
En som evner å fordype deg i problemstillinger uten å sette deg fast i ett spor. Klarer å løfte blikket og se ting fra flere sider.
-
Sulten på å lære, flink til å lytte og ta til deg kompetanse.
-
Strukturert og ser nytten i dokumentasjon.
Som en del av support-teamet blir du godt kjent med vår smarthusløsning og produktene vi utvikler. Ditt hovedansvar vil være å løse support saker, men du vil også til tider jobbe med aktiviteter og prosjekter. Du jobber også tett med kommersiell avdeling.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
-
Følge opp innkommende saker.
-
Koble opp utstyr og gjenskape feilsituasjoner.
-
Gjennomgå og analysere logger for å identifisere hendelsesforløp.
-
Arbeid med proaktiv dokumentasjon i flere kanaler.
-
Oppdatere testcaser.
-
Bistå QA avdelingen med testcaser.
-
Være med å kontinuerlig forbedre prosessene rundt support og QA.
Ønskede kvalifikasjoner
-
Erfaring innen teknisk support, inkludert feilsøking.
-
Minst 3 års erfaring med arbeid innenfor support/kundeservice.
-
Erfaring med verktøy for kundesupport, eksempelvis Zendesk.
-
Komfortabel med å besvare telefonsamtaler og ta initiativ til samtaler.
-
Det er en fordel om du har erfaring fra Telecom, strømselskaper og andre tech relaterte selskaper som legger stor vekt på kundeservice.
Vi tilbyr
-
Stor fleksibilitet og variasjon i arbeidsoppgaver med spennende utfordringer.
-
I stor grad mulighet for å påvirke din egen arbeidssituasjon og faglig utvikling.
-
Svært hyggelige, kompetente og engasjerte kollegaer.
-
Høy faglig utvikling gjennom egen læring, kurs, fagdager og workshops.
-
Sentral beliggenhet og kort vei til kollektiv terminal.
-
Konkurransedyktige betingelser.
I Datek har vi fokus på å kontinuerlig opprettholde og bygge kompetanse, og alle får sette av tid til dette. Vi avholder jevnlig fagdager der vi samler alle i Datek gruppen. Her er fokus å tilegne seg ny kompetanse, samt å dele noe av den spisskompetansen som våre ansatte sitter på. Vi har også sosiale aktiviteter og happenings for å vedlikeholde det gode miljøet vårt.
For mer informasjon om denne stillingen ta kontakt med Ramin Hasseli, ramin@datek.no
Hvorfor jobbe i Datek? Les Unwired inside så får du med deg alt det spennende som skjer!